هتل ملیکه کوش آداسی
نوشته شده توسط : فریبا آردم

هتل ملیکه کوش آداسی Melike Hotel

هتل ملیکه کوش آداسی هتلی 2 ستاره با 22 اتاق در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. چشم‌اندازهای آبی بی‌کرانی از دریای مدیترانه پیدا است که با تمام کوچکی‌اش جای دنجی برای تماشای اطراف به حساب می‌آید. هتلی نقلی و تر و تمیز که بهتر است بگوییم به ساحل بانوان چسبیده و زیبایی اتاق‌هایش در چشم‌اندازی است که رو به دریا دارد. فاصله هتل ملیکه کوش آداسی تا فرودگاه بین المللی ساموس 33 کیلومتر، تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 48 کیلومتر، تا فرودگاه میلاس بدروم 74 کیلومتر فاصله است.

 


امکاناتی که هتل ملیکه کوش آداسی به مسافرین خود ارائه می دهد علاوه بر بالکن‌ هایش به خاطر رستوران بالای سقفش است که تماشای چشم‌اندازهایی بی نظیر از دریا را ممکن می‌سازد و جایی است که می‌توانید صبحانه و شامتان را میل کنید. رستوران آن دارای یک تراس محافظت شده در برابر باد با منظره پانوراما دریا است. این هتل دارای یک استخر روباز، از جمله استخر کودکان است. برای سرگرمی، هتل یک اتاق بازی با میز تنیس دارد و وای فای رایگان در مکان های عمومی در دسترس است. شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، فروشگاه و استخر رو باز، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی و اجاره خودرو می باشد. بوفه صبحانه و شام در تراس پشت بام رستوران سرو می شود. می‌توانید با نوشیدنی از بار کنار استخر روی عرشه استفاده کنید، را اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، رومانیایی، صربستان و ترکی مسلط هستند. 



امکانات اتاق های هتل ملیکه کوش آداسی برای مسافرین تور کوش آداسی ارزان قیمت شامل سیستم تهویه مطبوع هستند. در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی، دارای سشوار دوش و همچنین میز تحریر، تلویزیون، کانال های ماهواره ای، رادیو، تلفن، مینی بار قرار دارد. 


فاصله هتل ملیکه کوش آداسی تا جاذبه های گردشگری

*ساحل بانوان 600 متر
*بازار بزرگ کوش آداسی 2.5 کیلومتر
*قلعه کوش آداسی 2.5 کیلومتر
*پارک آبی آدالند کوش آداسی 8.8 کیلومتر
*معبد آرتمیس 16 کیلومتر




آدرس هتل ملیکه کوش آداسی: Kadınlar Denizi, Kadınlar Denizi Mevkii No 46, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye
شماره تماس هتل ملیکه کوش آداسی: 31 28 614 256 90+





:: برچسب‌ها: هتل ملیکه کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: